به گزارش دیسنا، میدانیم که سالهاست شرکت روسی کسپرسکی تلاش کرده تا با صدها کمپین خبری و تبلیغاتی فریبکارانه، خریداران و مصرف کنندگان نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس را فریب داده و نه تنها به خرید محصولاتش قانع کند، بلکه به هر شکل ممکن از آشنایی کاربران و مخصوصآ مشتریانش با برندها و شرکتهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس جلوگیری کند.
در جدیدترین مستنداتی که به تازگی توسط یکی از کارشناسان امنیتی، منتشر شده، برای چندمین بار طی سالهای اخیر شاهد رفتارهای توهین آمیز کسپرسکی به محققین امنیتی و بی مسئولیتی این شرکت روسی در قبال امنیت مشتریانش هستیم.
کارشناس امنیتی، Wladimir Palant، افشاء کرد که اواخر سال گذشته میلادی ( بین 13 تا 21 دسامبر 2018 ) 8 آسیب پذیری ( نقص امنیتی ) به شرکت آنتی ویروس کسپرسکی اطلاع داده، ولی عملکرد کسپرسکی در رفع این آسیب پذیری ها با مشکلات و تاخیرهای جدی روبرو بوده.
درباره این سایت